קטגוריות
בלוג

חברות ביטוח בישראל

חברות הביטוח נחשבות בישראל למנוע כלכלי לא קטן למשק, אלו מעסיקות אלפי עובדים ואחריות על פרנסתם של לא מעט בתי משק. אך כיום סקטור הביטוח הלך והתרחב ואיתו התחרות, כאשר עוד שחקניות כמו "ליברה" ו"תשע" הצטרפו אל שוק זה על מנת להוזיל בעלויות הביטוח השונות. וכמו כל תחרות טובה חשוב מאוד לבחון את כל המתחרים ובמיוחד את אלו אשר מובילים את התחרות, לכן בדקנו עבורכם מי אלו חברות הביטוח בישראל אשר מובילות את המשק. אגב התשובות לא יהיו הפתעה עבור חלקכם, אך יחד עם זאת חשוב להכיר את החברות הפועלות במיוחד בזמנים בהם יש תחרות גדולה על לקוחות הביטוח.

המובילות

הראל ביטוח

חברה זו נמצאה מובילה גם בדירוג BDI  והיא נחשבת לבין חברות הביטוח הותיקות בישראל ולה ותק של מעל ל80 שנים, אך מלבד דירוג זה החברה מציעה מגוון רחב של ביטוחים שונים אשר יכולים להיות יעילים עבור כלל האוכלוסיה. החל מביטוחי רכב שונים, ביטוח טיסה, ביטוח שיניים או אפילו ביטוח עבודה. יחד עם זאת היא גם החברה המובילה בכוח אדם בסקטור הביטוחים, והיא מונה מעל ל4 אלפים עובדים! יחד עם מדדים חיובים והשקעו מעולות, ניצבת החברה "הראל לביטוח" במקום הראשון במדד חברות ביטוח.

ביטוח ישיר

מבין החברות המתחדשות בסקטור הביטוח, והיא מדורגת 6 בדירוג BDI חברות הביטוח. יחד עם זאת ביטוח ישיר היא בעלת ותק של מעל ל25 שנים בתחום, היא הייתה ראשונה מבין חברות הביטוח שעברו אל רכישת ביטוח באינטרנט ועם מסלולים "דיגיטליים" והטבות שונות. ביטוח ישיר מציעה גם מגוון שירותים הכוללים מימון ישיר, ביטוח עסק וגם ביטוחים לנסיעות לחול. כל אלו מציבים את חברת ביטוח ישיר למבין החברות הדומיננטיות במשק הישראלי, וחייבים לציין שהיא גם מובילה  במדד מקומות העבודה הכי טובים לעבוד בהם בישראל.

מגדל אחזקות

מגדל אחזקות הינה חברה אשר פועלת בתחומי הביטוח השונים קרוב ל40 שנים בישראל והיא מתפרסת על פני נדלן, שוקי הון וניהול קרנות פנסיה. כל אלו מעמידים לרשותה רשת כלכלית אשר תוכל להעניק עבורכם את ההגנה המירבית על העסק או על החיים שלכם. המוצרים שתוכלו למצוא במגדל ינועו בין ביטוחי חיים, נסיעות לחול, דירה ואפילו אובדן כושר עבודה. יחד עם מוצרים אלו תוכלו למצוא עוד אפשרויות שונות, הכוללות ניהול קרנות פנסיה ופתיחת פקדונות לילד. וכל אלו בעיקר מצביעים על יכולת כלכלית חזקה של מגדל אחזקות,אשר גם דורגה כחברה השנייה בדירוג חברות הביטוח של BDI