קטגוריות
בלוג

ניתוח גניקומסטיה – יתרונות וחסרונות

עולם הפלסטיקה בשנים האחרונות מאפשר כמעט אינספור פתרונות עבור מגוון שכבות באוכלוסייה, החל מהגדלת חזה, הסרות שיער, הרמת עפעפיים ועד להקטנת ירכיים והסרת עור עודף. טיפולים אלו מתבצעים בצורה לא מגדרית ותוכלו למצוא לא מעט נשים וגברים שעבור ניתוחים מהסוג הזה, אך בנוסף לכל הטיפולים הללו ישנו טיפול שהוא בעיקר מיועד לגברים והוא כמובן ניתוח גניקומסטיה. הניתוח שאמור לשפר את רמת החיים של אלפי גברים הסובלים מרקמות עוד עודפות באזור החזה, מהווה פתרון עבור בעיה שנחשבת לדי נפוצה בקרב גברים הסובלים מבעיות של השמנה. לכן יצאנו לברר מה הם היתרונות והחסרונות לניתוחי גניקומסטיה ואיך גם אתם תוכלו להנות מהליך כזה ללא כל סיבוך ולחזור אל הים.

לפני הניתוח

ניתוח גניקומסטיה הינו ניתוח פלסטי ואינו רפואי מציל חיים, לכן ישנם כמה שלבים שהינם קריטים על מנת שתוכלו לקבל את התוצאה שאליה אתם שואפים. ראשית עליכם לבצע בירור רפואי בכל הקשור להימצאותם של החזה המוגדל, אבחנה שתעיד על מקור הבעיה בין אם תהיה בכמות גבוהה של אסטרוגן או בעיה שמקורה בעור. כך או כך בירור הבעיה יכול לעזור לרופא המנתח על מנת שיוכל להפיק את התוצאות הטובות ביותר עבורכם, אבל השלב הקריטי שיגיע אחריו הוא כמובן הסבר והדמיה. שלב זה קריטי גם כן מכיוון שבו תצטרכו להבין את יכולת הרופא להשיג עבורכם את התוצאות הרפואיות, לכן הקשיבו היטב להסברי הרופא כך שחלילה לא תצאו מאוכזבים מהניתוח ובעיקר על מנת לקבל פרופורציה.

היתרונות והחסרונות

אחד מהיתרונות הבולטים בניתוח גניקומסטיה הוא כך שלא תזדקקו לשום ביקורת לאחר מכן, יחד עם זאת ובשונה מלא מעט הליכים פלסטיים אחרים לא תזדקקו גם לביקורת שנתית או חודשית. שני אלו נחשבים ברפואה כיתרונות מעולים וגם עבור מבקשי הניתוח, יחד עם זאת במהלך תקופת ההחלמה תצטרכו להיות עם בגד מחטב על מנת להבטיח תוצאות מעולות לניתוח. בנוסף לבגד המחטב יהיה עליכם גם להימנע מפעילות ספורטיבית בין תקופה של חודש עד חודש וחצי וחזרה אל השגרה תוכל להתבצע בין שבוע עד לעשרה ימים.
למידע נוסף על ניתוח גניקומסטיה אצל ד"ר רון עזריה לחצו על הקישור.