קטגוריות
בלוג

הזמנת פירות קפואים

הטרנדים השונים מביאים אל חיינו מגוון רחב של אפשרויות שונות, בין אם מדובר בסוגים שונים של נעלים, בדגמים שונים של פלאפונים וכמובן גם במטבח שלנו. אחד הטרנדים אשר הצליחו בשנים האחרונות להשתרבב לא רק אל עולם השתייה הקלה והקרירה של רוב הישראלים, אלו הפירות הקפואים אשר מצליחים להשתלב גם דרך מגוון רחב של טעמים שונים כמו תבשילים ואפילו סלטים מעולים. אך כמו רכישה של כל מוצר מרביתנו יבקשו לא רק לקבל את המחיר הכי נמוך, אלא גם הליך קנייה נוח, כזה המאפשר להכיר את ההיצע לפני שיוצאים אל החנות ועוד, לכן הזמנת פירות קפואים באינטרנט הפכה לרכישה כל כך פופולרית.

הזמנת פירות קפואים – להתרענן בצורה פשוטה ומהירה

כמו שציינו מעל היכולת לרכוש כיום מגוון רחב של פירות קפואים בצורה מהיאה ומקוונת הפכה למאוד פופולרית, אך עם ריבוי השימושים בפירות אלו גם היכולת לרכוש אותם בצורה מקוונת הפכה להרבה יותר קלה ומהירה מבעבר. ומכל אלו חובבי הפירות יכולים רק להנות, כאשר גם חברות גדולות מציעות רכישה מקוונת של פירות קפואים כמו "שופרסל אונליין". שם נוכל למצוא מגוון סוגים של פירות ושילובים שונים החל משקיות במשקל של שלוש מאות גרם ועד לארבע מאות חמישים גרם, כאשר בין כל הפירות ניתן למצוא אוכמניות, חתיכות אננס חתוכות, מיקס פירות יער, פירות טרופים ועוד. עלות רכישה של שקית פירות נעה בין שבעה עד עד שלושים שקלים.

אל חברת שופרסל הצטרפו עוד לא מעט חברות וחנויות שונות, כאשר גם "חינם פלוס" מציעים רכישה מקוונת וקלה של פירות קפואים החל מרכזים שונים הכוללים טעמי אפרסק, פירות יער, לימונים ועוד. אל כל אלו כמובן מצטרפים גם פירות מעולים החל ממאתיים גרם ועד לכארבע מאות גרם במחירים הנעים מארבע עשרה שקלים ועד לשלושים שלים.

חברות נוספות

מלבד חברות אלו ניתן למצוא גם חברות המשווקות פירות קפואים בצורה מקוונת, גם במחירים משתנים וגם בכמויות שונות. אחת המומלצות היא לא אחרת מאשר חברת "בלנדרז" המציעה מגוון מוצרים נלווים אך גם פירות קפואים החל ממשקלים של קילו ועד לשני קילו, החל מבננות קפואות ועד לבסיסי יוגורט וסברס קפוא .