קטגוריות
בלוג

לחפש עבודה אחרי צבא

במדינת ישראל ישנו חוק גיוס אשר נחקק עם קום המדינה, חוק זה מעצב לא פעם את סגנון החיים של לא מעט אזרחים ואזרחיות במדינת ישראל. החל מבחירת קריירה לאחר סיום השירות הצבאי, עד לטיול הגדול אחרי צבא ואפילו בחירה של לימודים אקדמאים. נכון שלהבדיל מלא מעט מדינות, חוק גיוס חובה יכולה להישמע כמו משהו שרירותי או שאולי עלול לפגוע בקריירה אפשרית. אבל עבור לא מעט בני נוער שמתגייסים לצבא, הניסיון התעסוקתי שלהם רק מתחיל בשירות הצבאי שלהם – https://www.sahbak.co.il/page/free-soldiers לכן לאלו מכם אשר השתחררו מהצבא ומתלבטים בנוגע לעבודה הבאה שלהם, אנו ננסה לעשות לכם מעט סדר בדברים.

עבודה אחרי צבא-מסעדנות

תקופת הקורונה נראית לאט לאט כמשהו רחוק שקרה ממש מזמן, מה שהשפיע על לא מעט בתי עסקים ומסעדות. אך עם קצב החיסונים שמתקדם ואחוזי הדבקה שיורדים, תחום המסעדנות חוזר אל החיים, וזו היא תקופה מעולה עבור חיילים משוחררים. תוכלו למצוא לא מעט עבודות שונות בתחום המסעדנות, אלו כוללות גם משרות של טבחים מתחילים, מלצרים, אחמשים וגם שליחים. עבודות אלו מתאימות גם לחיילים אשר בוחרים ללמוד בזמן העבודה וגם לכאלו אשר שרוצים לעבוד במתכונת של משרה מלאה, יחד עם השעות הנוחות והמשמרות, תוכלו גם להתקדם בלא מעט מהמסעדות ולצבור ניסיון בתחום הכל כך פופולרי כיום בישראל. 

עבודה אחרי צבא-מכירה ותמיכה טכנית

בנוסף לתחום המסעדנות שמגייס אליו לא מעט סטודנטים וחיילים משוחררים, גם חברות מכירה שונות ומוקדי טלפונים חוזרים למתכונת מלאה. מוקדים אלו יכולים לספק עבור לא מעט חיילים משוחררים קו זינוק לקריירה מבטיחה. כך תוכלו למצוא את עצמכם מתקדמים במגוון מוקדים, חלק לא קטן מהמוקדים מתעסקים במכירה טלפונית ופרונטלית, מספר לא קטן של מוקדים אלו עובד גם בשיטת בונוסים על פי כמות מכירה וכו. לחיילים משוחררים בעלי חושב טכני או כאלו אשר שירתו בתחומים מהסוג, תוכלו למצוא לא מעט מודעות דרושים של חברות תקשורות שונות כמו "פרטנר טיוי", "בזק" ועוד חברות מובילות. בתקופה זו שהמשק חוזר לימים סדירים יותר, הגיוסים רק הולכים וגדלים, לכן תוכלו למצוא לא מעט משרות בתור חיילים משוחררים.